-->

بنت سقط فى الثانوية شوفو قلت اية لمامتها .. جااامدة

بنت سقط فى الثانوية شوفو قلت اية لمامتها
 
 
 
راحت البيت ودخلت الاوضه بتاعتها


وكتبت رساله وحطتها على السرير بتاعها


وخرجت من البيت من غير ما حد يعرف ولا يشوفها




ولما مامتها دخلت تطمن عليها لاقت الرساله على السرير وفتحتها



الرساله



ماما انا اتجوزت واحد وحامل منه


انا معاه دلوقتى وبنسكن فى اوضه على السطوح


وهو تاجر مخدرات


وكل اللى يعرفهم ليهم فى الكار بتاع المخدرات


معلش يا ماما مش هقدر ازورك غير بعد عشرين سنه


عشان اخليكى تشوفى احفادك


وجوزى عنده الايدز وبنعالحه



والبنت ماخلتش مصيبه الا وكتبتها فى الرساله



وكتبت فى الاخر



















ملحوظه: انا بكدب وانا فى بيت الجيران


بس حبيت اوريلك ان الحياه مليانه مصايب اكبر بكتير من انى اسقط فى الامتحان

بنت سقط فى الثانوية شوفو قلت اية لمامتها .. جااامدة

هناك 6 تعليقات:

  1. hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ردحذف
  2. ):):ههههههههههههههههههه

    ردحذف
  3. ههههههههههههه جامده كيك

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  5. هههههههههههههههههه كتير حلوى

    ردحذف
  6. انا عوز اكلم صحب المدونة دى دروةرى يا جماعة
    يكلمنى على الميل دة mado12315@yahoo.com

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

مساحة إعلانية
مساحة إعلانية

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *